«Була собі хмаринка гарна і пустотлива, і любила вона віх передражнювати, перекривляти. Летить вона якось по небу і бачить – зайчик-вуханьчик. Вона гукає: «Зайчику!», а зайчик подивився у небо і побачив великого зайчика з великими довгими вухами і куцим хвостиком, образився зайчик: «Не дражнись, хмаринко, будь-ласка!». Хмаринка засміялась і полетіла далі. Летить вона, сміється і думає, кого ж мені ще подражнити, а ж бачить цуценятко біжить. «Привіт, цуценятко!». «Привіт, хмаринко!», песик підніс голову догори і побачив такого ж песика як і він сам, але чомусь сумного. «Не дражнись, будь-ласка, хмаринко!», – сказав песик. А хмаринка посміялась і полетіла далі. І так вона літала по небу ще довго-довго, і всіх кого зустрічала хмаринка передражнювала і насміхалася. А згодом і її вже всі стали називати не хмаринкою, а то зайчиком, то ведмедиком, то квіточкою. А вона все кричала: «Ні, я хмаринка, я хмаринка!». Але ніхто її вже не чув. Тоді хмаринка дуже образилася, засмутилася і заплакала».
– Дітки, а чи можна дразнитись? Чому?
А коли хмаринки плачуть, що буває? (дощик)А що таке дощик? Це краплинки, що падають з неба. Батьки зачитають віршика, про нашу хмаринку.
Дощик, дощик, ти вже злива,
Плаче груша, плаче слива.
Ти періщить заходився,
Соловейко застудився.
А тепер лежить під пледом,
П’є гарячий чай із медом.
А зараз вставайте на ніжки, трішки відпочиньте і вмийте ваші личка чистенькою водичкою.
Фізкультхвилинка
Наберем водички з чистої кринички,
Будемо вмиватись, будем промовляти,
Водичко, водичко, умий моє личко,
Рожеве та біле, мов яблучко спіле.
Хлюп, хлюп ,водиченька,
Хлюп, хлюп на личенько,
І на ручки, і на ніжки.
Дорослі пропонують діткам пройти до домашньої лабораторії, де вже приготовлено тарілочки з водою та фарби, проводити експеримент: діти кладуть в тарілочку губку, а потім притискають її і утворюють дощик. Краплинки чисті, так як водичка з уявного озерця (тарілочки) була чистою. Батьки на прикладі цього пояснюють утворення дощу. Запропонуйте капнути чорної фарби, і помітите як змінились краплинки. Проводиться бесіда про те, чому не можна забруднювати природу, водойми (запропонувати брудною хмаркою пройти над іграшками, щоб зрозуміти як можна забруднитись).
Рухлива гра «Сонечко і дощик»
Запропонувати дітям гратися – коли світить сонечко, і ховатись під парасольку – коли накрапає дощик.
Завдання для батьків: разом з дітьми дослідити спостерігаючи за хмарками, який може бути дощ – дрібненький, слабий чи – сильний, злива.
Комментариев нет:
Отправить комментарий