четверг, 2 июня 2022 г.

Доброго ранку.Починаємо ,як завжди з ранкової гімнастики!Давайте послухаємо з вами казку «Про неслухняну хмаринку»

«Була собі хмаринка гарна і пустотлива, і любила вона віх передражнювати, перекривляти. Летить вона якось по небу і бачить – зайчик-вуханьчик. Вона гукає: «Зайчику!», а зайчик подивився у небо і побачив великого зайчика з великими довгими вухами і куцим хвостиком, образився зайчик: «Не дражнись, хмаринко, будь-ласка!». Хмаринка засміялась і полетіла далі. Летить вона, сміється і думає, кого ж мені ще подражнити, а ж бачить цуценятко біжить. «Привіт, цуценятко!». «Привіт, хмаринко!», песик підніс голову догори і побачив такого ж песика як і він сам, але чомусь сумного. «Не дражнись, будь-ласка, хмаринко!», – сказав песик. А хмаринка посміялась і полетіла далі. І так вона літала по небу ще довго-довго, і всіх кого зустрічала хмаринка передражнювала і насміхалася. А згодом і її вже всі стали називати не хмаринкою, а то зайчиком, то ведмедиком, то квіточкою. А вона все кричала: «Ні, я хмаринка, я хмаринка!». Але ніхто її  вже не чув. Тоді хмаринка дуже образилася, засмутилася і заплакала».

 – Дітки, а чи можна дразнитись? Чому?

А коли хмаринки плачуть, що буває? (дощик)А що таке дощик? Це краплинки, що падають з неба. Батьки зачитають віршика, про нашу хмаринку.

Дощик, дощик, ти вже злива,

Плаче груша, плаче слива.

Ти періщить заходився,

Соловейко застудився.

А тепер лежить під пледом,

П’є гарячий чай із медом.

А зараз вставайте на ніжки, трішки відпочиньте і вмийте ваші личка чистенькою водичкою.
 

Фізкультхвилинка

Наберем водички з чистої кринички,

Будемо вмиватись, будем промовляти,

Водичко, водичко, умий моє личко,

Рожеве та біле, мов яблучко спіле.

Хлюп, хлюп ,водиченька,

Хлюп, хлюп на личенько,

І на ручки, і на ніжки.

Хлюп, хлюп, хлюп.
Дорослі пропонують діткам пройти до домашньої лабораторії, де вже приготовлено тарілочки з водою та фарби, проводити  експеримент: діти кладуть в тарілочку губку, а потім притискають її і утворюють дощик. Краплинки чисті, так як водичка з уявного озерця (тарілочки) була чистою. Батьки на прикладі цього пояснюють утворення дощу. Запропонуйте капнути чорної фарби, і помітите як змінились краплинки. Проводиться бесіда про те, чому не можна забруднювати природу, водойми (запропонувати брудною хмаркою пройти над іграшками, щоб зрозуміти як можна забруднитись).
Рухлива  гра «Сонечко і дощик» 

 Запропонувати дітям гратися – коли світить сонечко, і ховатись під парасольку – коли накрапає дощик.

Завдання для батьків: разом з дітьми дослідити  спостерігаючи за хмарками, який може бути дощ – дрібненький, слабий  чи – сильний, злива.
Молодці,дуже гарно попрацювали!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Добрий ранок! Починаємо з гімнастики на свіжому повітрі! Шановні батьки розкажіть дітлахів про наших ,,сусідів,, Комахи - найчис...