воскресенье, 29 мая 2022 г.

Добрий ранок!
Щоб день був бадьорий та гарний,починаємо з ранкової гімнастики!
Сьогодні,мої любі ми поговоримо на тему:" Вода у нашому житті"
Шановні батьки,щоб  цікаво розпачати заняття, запропонуйте дітям відгадати загадку:
Що таке тече і ллється,

Часом між камінням в’ється,

Як нема – все висихає,

Звір і птах без неї помирає? (Вода)
Дослідницька діяльність.
 Запропонуйте дітям роздивитись водичку в прозорій склянці і поясніть, що це такий дощик крапає на землю, а потім забрудніть у іншій, така вода в калюжі. Дайте час відстоятися воді і дитина нехай зробить свої висновки, (допоможіть за потреби).
             Кому потрібна вода?
Поговоріть з діточками про те, де ж знаходиться вода в навколишньому середовищі. (річки, озера, моря, склянка, кран…..). Розгляньте воду в склянці, якого вона кольору? Чи можна щось побачити крізь неї? Якого кольору зафарбована вода?

Підведіть підсумок: чиста вода – прозора і у ній видно всі предмети, коли їх туди кинути, а у брудній – нічого  не видно.   На прикладах покажіть дитині, що вода може бути теплою, холодною, поясніть про гарячу та правила поведінки. Обов’язково потрібно дати переконатись дитині в тому, що прозора вода може мати різний смак.

Фізкультхвилинка

Іди, іди дощику,

Зварю тобі борщику,

Поставлю на дуба,

Закличу голуба.

Поки голуб прилетить

Дощик швидко дріботить.

Нехай діти відпочинуть та вип’ють водички, заплющать очіта на звук  попробують  відгадати як  вода з чашки ллється,  або коли капає… А в річках, що робить вода? (біжить). Обговоріть з дитиною кому потрібна вода і навіщо?  (Мити посуд, прибирати, для обігрівання приміщення, пити воду, варити їсти…).Прочитайте вірш:

Якби на всьому світі не стало вмить води

І висохли б всі річки, озера і ставки

Тоді б не падав білий сніг, не капав дощ

Ніхто з гори на санках кататися б не зміг

Якби на всьому світі не стало вмить води

Пожовкли б городи, загинули б сади.

В морях, в океані загинули б кити

Щоб чиста та цілюща вода була завжди

Ми її повинні берегти.

Про що цей вірш? Так щоб сталося, якби пропала вода? (припущення дитини). Як добре, що у кранах у нас є чиста, прозора, холодна та тепла вода. І для того щоб вона завжди була у нас, її треба берегти. А як?

Дидактична гра  «Кому і для чого потрібна вода?»
Називають предмет, якщо для них потрібна вода –  плескаєте в долоні, якщо ні – мовчите (Дереву, тарілці, людині, квітці…).
От і визначили ми , що вода потрібна всім живим істотам щоб жити, предметам неживої природи потрібна щоб їх мити, тримати в чистоті, тому з водою треба дружити, берегти її.




Комментариев нет:

Отправить комментарий

Добрий ранок! Починаємо з гімнастики на свіжому повітрі! Шановні батьки розкажіть дітлахів про наших ,,сусідів,, Комахи - найчис...