среда, 13 января 2021 г.

Доброго ранку! Зі святом!

Сьогодні знову продовжимо говорити про важливість здорового харчування.

Запитайте у дітей: "Де повинні зберігатися продукти харчування?"


Запропонувати дітям, дивлячись на цю картинку, розподілити продукти харчування                        до холодильнику або до шафи.

Молодці!

Зараз пропоную ознайомитись з числом і цифрою 6.

5 ялинок і дубок

Заглядають у ярок.

Полічи-но, скільки всіх!

5 ялинок і дубок...

— Шість! — всміхається синок.

Пропоную згадати казку "Теремок".

Діти повинні назвати казкових персонажів в такій послідовності, в якій вони вказані у казці. Хто прийшов першим, другим і так далі. Пояснити дітям утворення числа 6 шляхом додавання одиниці.



А зараз ознайомте дітей з цифрою 6 шляхом будування з 6 паличок теремка. Потім переставляючи лише дві палички утворити цифру 6.




Запропонуйте дітям на аркуші бумаги виліпити пластиліном цифру 6 та обвести пальцем.

Далі запропонуйте дитині на прикладі улюбленої страви шляхом додавання овочів дойти 
до числа 6.

Шановні батьки, не забувайте казати дітям, які вони у вас молодці!

А зараз пропоную попрацювати. У скляночку з водою посадити цибулю та поставити на віконце.
Запитайте у дітей:" Які умови потрібні рослини для зростання у кімнаті?", "В яких стравах використовується цибуля?", "Чим корисна вона для організму людини?"

Увага! Пропоную гру "Корисне-шкідливе". Правила гри наступні: дорослий називає продукти харчування, якщо  продукт корисний - опладує долонями.

А зараз давайте закріпимо  вміння робити звуковий аналіз слів та складати з букв слова. Запропонуйте дітям зробити звуковий аналіз слів. Назвіть слова. Наприклад, СОКМИШАПІРРІКА.

покажіть голосний звук -

покажіть твердий приголосний звук –

покажіть м’який приголосний звук -

Викладайте зліва на право, правою рукою: СОКМИШАПІРРІКА.

Наступне!

Зробіть  кольорові картки, на них будуть написані склади та покладіть їх до коробки.  Візьміть будь-яку картку. Завдання таке:

– Знайди другу картку за кольором.

– З’єднайте дві картки за кольором і

– Прочитайте слово.

Наприклад, КО ЗА   СА ЛО   ВА ЗА    ПО ЛЕ   МИ ЛО

Молодці!

Не забувайте про прогулянки на свіжому повітрі, спостерегайте за зимовими змінами. Всім гарного дня!


 


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Добрий ранок! Починаємо з гімнастики на свіжому повітрі! Шановні батьки розкажіть дітлахів про наших ,,сусідів,, Комахи - найчис...