Цієї ночі знову пройшов дощик. Згадаємо з дітьми кому він потрібен.
Пропоную провести беседу на тему:"Професія листоноші".
Читання вірша С. Маршака "Пошта"
Відчиняйте двері, прошу!
Хто це стукає до нас?
Це веселий листоноша -
Кожен день в той самий час.
Так, це він,
Справді він,
Як завжди, в сім годин!
В нього є листів чимало
В чорній торбі на плечі.
В сім годин почав він працю,
За листом розносить лист.
І останні на дванадцять
За адресами розніс.
Пропоную порахувати числа від 1 до 10.
Наприклад, предмети побуту.
Рахуємо від 1 до 10 та в зворотньому напрямку від 10 до 1.
Закріпимо знання про склад числа та уміння позв'язувати прості завдання.
Також розглянемо геометричні фігури.
Для цього пропоную погратися з кубиками.
Знайти серед них круг, овал, квадрат, трикутник.
Що з ним можливо побудувати?
Будуємо.
А зараз давайте зліпимо поштову машину на кольоровому картоні.
Розгляньте картинку.
З нетерпінням чекаю ваших робіт.
Пропоную провести беседу на тему:"Професія листоноші".
Читання вірша С. Маршака "Пошта"
Відчиняйте двері, прошу!
Хто це стукає до нас?
Це веселий листоноша -
Кожен день в той самий час.
Так, це він,
Справді він,
Як завжди, в сім годин!
В нього є листів чимало
В чорній торбі на плечі.
В сім годин почав він працю,
За листом розносить лист.
І останні на дванадцять
За адресами розніс.
Пропоную порахувати числа від 1 до 10.
Наприклад, предмети побуту.
Рахуємо від 1 до 10 та в зворотньому напрямку від 10 до 1.
Закріпимо знання про склад числа та уміння позв'язувати прості завдання.
Також розглянемо геометричні фігури.
Для цього пропоную погратися з кубиками.
Знайти серед них круг, овал, квадрат, трикутник.
Що з ним можливо побудувати?
Будуємо.
А зараз давайте зліпимо поштову машину на кольоровому картоні.
Розгляньте картинку.
З нетерпінням чекаю ваших робіт.
Комментариев нет:
Отправить комментарий